Turundus inglise keeles (TLM183)
Turunduseta ei saa tänapäeval mitte keegi! Ka Sina mitte! Miks ja kuidas turundust enda kasuks tööle panna, sellele saad vastuse aines osaledes. Lisaks saad teada, kuidas efektiivselt turundada, teiste seast silma paista, oma brändi kujundada ja oma sõnumitega õigel ajal õigete inimesteni jõuda.
NB! Valikaine Erasmus tudengitele. Teiste erialade tudengid on oodatud liituma.
- KEVADSEMESTER
- 3 EAP
- 78 tundi, neist 32 kontakttundi
- Helen Kiis
Õppeaine sisu lühitutvustus:
Aine raames teeme selgeks, mis on tänapäevane turundus ja kuhu see liigub, kuidas valida õiget strateegiat ja sihtrühma ning kuidas kõige paremini selleni jõuda.
Aine sisu ei ole kivisse raiutud – üliõpilaste huvist lähtuvalt valin ka teemasid, mis neid kõnetavad ja neile kasuks tulevad. Teooriaga laome vundamendi, praktikaga ehitame maja peale – oluline on aktiivne kaasamõtlemine ja vastuste leidmine küsimusele MIKS? Miks mul seda teadmist vaja läheb? Sellele proovin oma kogemuste põhjal alati vastata.
Aine sisu ei ole kivisse raiutud – üliõpilaste huvist lähtuvalt valin ka teemasid, mis neid kõnetavad ja neile kasuks tulevad. Teooriaga laome vundamendi, praktikaga ehitame maja peale – oluline on aktiivne kaasamõtlemine ja vastuste leidmine küsimusele MIKS? Miks mul seda teadmist vaja läheb? Sellele proovin oma kogemuste põhjal alati vastata.
Lisaks ka näiteks sellele, mis on ühist sibulal ja turundusel 😉
Hindamine
Õpiväljundite saavutamiseks tuleb töötada nii iseseisvalt kodus, kui teha rühmatöid nii kontakttunnis, kui väljaspool seda. Aine lõpus on individuaalne hindeline test, mis aitab tagada, et baasteadmised turundusteemal saavad omandatud. Hindamisest täpsemalt räägime esimeses kontakttunnis.
Kes on Eesti esimene #granfluencer? Vaata videot ja saad teada..tunnis räägime, mida sellest videost ja tervest kampaaniast õppida.
Mida üldse Eesti ja ka maailma parimatelt turundajatelt kõrva taha panna on? Mis on need põhimõtted, mida järgides astud sammu eduni?
Mida saad ise juba täna teha selleks, et oleksid turunduse abil edukam? Et Sina ei peaks kulutama aega ja energiat töökoha leidmiseks, vaid seda teeksid ettevõtted Sinu leidmiseks?