E-kaubandus ja e-turundus (HKE168)
Aine on Sulle, kui soovid katsetada reaalse e-poe loomist ning teha esimesed sammud e-turunduses.
NB! Ainet on uuesti võimalik valida 2025/2026 sügissemestril.
- SÜGISSEMESTER
- 3 EAP
- 78 tundi
- Helen Kiis, Liina Maasik
Õppeaine sisu lühitutvustus:
Aine põhifookus on rühmatööna e-poe loomisel. Kasutame Shopify platvormi. Kui kellelgi on oma e-pood juba olemas, on võimalik ka seda edasi arendada, ükskõik millisel platvormil.
E-poe loomise käigus töötame läbi peamised e-kaubanduse ja e-turunduse põhimõtted ja mõtiskleme trendide üle. Järgime kõiki vajalikke reegleid ja tutvume peamiste e-turunduse kanalite ning kõige olulisemate meetoditega (nt SEO, Meta-tags, jms).
Peamiselt iseseisvalt Moodle e-kursuse abil omandatud teooria paneme rühmatööna praktikasse. E-poed peavad valmis olema jaanuaris, mil toimub nende tutvustamine ja kaitsmine.
Hindamine
Täpset hindamisjuhist tutvustame esimeses kontakttunnis. Hindame rühmatööna valmivat e-poodi ning olulisimaid teadmisi e-kaubandusest ja e-turundusest (4 rühmatööd ja individuaalne test Moodles). Rühmatööde sisu on seotud e-poe arendamisega.
Kas tead, milline oli esimene turvaline internetiost maailmas?
Milline on täna e-kaubanduse hetkeseis Eestis?
Millised on e-kaubanduse trendid täna ja tulevikus?
Nendel ja paljudel teistel teemadel aine raames räägimegi.